ikganaarportugal.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog! #Wanderlust

Hoi hoi, ReisMee wereldreizigers!


Het is eindelijk weer tijd om een nieuw hoofdstuk aan mijn reisavonturen toe te voegen! De laatste stempels in mijn paspoort zijn nog net te lezen. Een bonte verzameling uit 2015 gezet bij verschillende grensovergangen in Chili en Argentinië.Na acht lange jaren ben ik eindelijk weer in de lucht!


Terwijl ik mijn ogen sluit hoor ik de airco zwaar loeien, schudden we van links naar rechts, brullen de motoren, en geniet ik van het gevoel van de druk op mijn oren.


De huisjes onder mij worden kleiner en de wolken komen dichterbij. Wat ben ik blij dat ik eindelijk op weg ben vanuit Frankfurt. Op weg naar het prachtige en kleurrijke Portugal


Ik kijk er zo naar uit om door de kleurrijke smalle straatjes van een nieuwe stad te dwalen, nieuwe gerechten te proeven, te genieten van straatmuzikanten en live muziek. Zo veel zin in! Ik kan niet wachten om mijn ervaringen met jullie te delen. Samen gaan we op avontuur in Portugal.


Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aanvoor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.


Leuk dat je met me meereist!


Groetjes Vera

Reacties

Reacties

Joop

Wat geweldig dat je weer op pad kan en gaat. We gaan het weer helemaal volgen. Ben nu al benieuwd naar alle leuke foto's en dingen die je gaat doen. En natuurlijk weer de mooiste verhalen. Onwijs veel plezier gewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!